todaaaays!


Tur att jag inte är morgon trött alls va?

Hade bestämt att jag inte skulle börja kolla på ett visst program som precis börjat gå på kanal 5, dock kunde jag inte hindra mig när jag hörde en kompis säga "du vet han Jockiboi i Kungarna av Tylösand, han sprutade Mr. Muscle i rumpan, sen smörjde han in hm...hm med senap" jag tänkte bara, vad fan håller dom på med egentligen. Så jag satte mig ner i eftermiddags och kollade de första avsnittet sov lite sen kollade jag det andra också, helt sjuka människor! Men nu är jag fast och är bänkad framför tv:n klockan tio på onsdag.

Nu blir det idol och plugg, puss

Kommentarer
Postat av: Ninna:)

programmet är grymt haha :D

2010-09-21 @ 17:18:58
Postat av: Nicole

Du är alltid så fint och fräscht klädd!



Kram!

2010-09-21 @ 19:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0