double trouble

Tänkte faktiskt berätta om min otroligt dramatiska skoldag, jag menar det är väl inte speciellt bra att bli inskickad till lärarrummet några antal gånger under bara någon timme? Vill mest bara be om ursäkt till alla yngre elever på min skola. Visst ni har väl säkert hört de flesta svordomarna som ploppade ut ur min mun, men det är inte okej att säga sånt. Men när man blir sådär riktigt arg så är det svårt att hindra sig.

Vi nior ska ju ändå vara förebilder och att vi håller på såhär visar ju bara det är okej för er att också göra det? Men att stå och bli förnedrad sådär tänker jag inte bli, tänker inte stå tyst och låtsats att det är okej för en annan människa att bete sig sådär, för det är det verkligen inte.
Tänker inte gå in på detalj vad som har hänt, men jag vet helt enkelt att jag är den bättre personen i hela situationen.
För jag skulle aldrig ens hoppa/kränka ner på en annan människa sådär utan anledning, tyder ju bara på hur dåligt tjejerna i fråga mår och hur lite uppmärksamhet de egentligen får.
Ja, jag hoppas ni tar åt er, det gör jag. Visst jag kanske skrattade bort det hela och hade grymt roligt med mina vänner efteråt men egentligen tyckte jag inte det var så jäkla roligt, tyckte mest det var pinsamt att behöva bli sådär otroligt arg och uppretad framför såpass många yngre elever.
Riktigt pinsamt! Men tycker ändå att det är skönt att jag har både vänner, lärare och föräldrar som stöttar mig i det hela.

Förväntar mig inga fler påhopp efter detta inlägg men antar att detta bara förvärrar hela situationen egentligen, men det bryr jag mig faktiskt inte om! Tänker inte lägga ner energi på det mer. Vill ni fortsätta med era patetiska påhopp osv så är det erat val! I'm out

haudi

Kommentarer
Postat av: ANONYM

du har helt rätt, och du är grym! Vågar inte skriva namn ( du fattar att fjortishelvetena dampar isåfall) puss

2010-09-13 @ 18:00:42
Postat av: JOHAN

haha, dom är helt cp ;S;S;S

2010-09-13 @ 19:13:00
Postat av: Anonym

du e galen ;)

2010-09-13 @ 20:05:05
Postat av: konny

anonyma fega fan stå för för det

2010-09-16 @ 23:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0