Way above the clouds in the sky singing

Godmorgon! Vaknade runt fem imorse av att jag inte kunde andas genom näsan, halsen var så uppsvullen att jag knappt kunde andas genom den heller, fick panik vilket resulterade att jag började gråta och fick ännu mer panik! Var överhuvudtaget för trött för att gå ner och väcka mamma så jag lugnade mig på något sätt och somnade om. Vid sju kom mamma upp och då började jag gråta och fick återigen panik! Vi beställde tid hos doktorn och har precis kommit hem därifrån, dock var det bara ett virus så fick ingen pencilin vilket är negativt på sitt sätt eftersom det kommer ta längre tid för mig att bli frisk. Anyway, ska slänga mig i sängen och kolla på film, dricka te och bli frisk! Peace out


och Sigrid?!?! Jag saknar dig MASSVIS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0