PRAO DAG 1

Hej på er ♥
Tidsinställda inlägg hela dagen så man kan väl säga att jag varit rätt frånvarande. Men ska berätta om min dag i helhet, eller mer detaljerat!
Började med att jag cyklade som en galning till bussen imorse för att hinna. Sen promenerade jag och Thimo runt i Kågeröd i ca 15 minuter innan vi hittade dagiset.
När vi äntligen kom dit skulle vi vara på två olika ställen, personalen på min avdelning var trevliga om man bortser ifrån en viss. Tyckte jag blev bemött på ett grymt otrevligt sätt av en viss pedagog för att jag gick och pratade med Thimo? Dom andra tjejerna fick ändå vara tillsammans första dagen så varför kunde inte vi också det? Jaja, det spelade ingen större roll. På lunchen runt elva tog vi iallafall bussen tillbaks hem, jag ringde mamma upprörd som jag var och förklarade läget och såklart var hon helt förstående. Sedan gick vi tillbaks till skolan och pratade med syon. 
Sen stack jag och Thimo hem till mig, lagade mat, låg och kollade gossip girl, sov lite och hade det jävligt mysigt! Blev även bokstavligt talat tvingad till att baka muffins! Haha.
Imorgon ska vi ha ett möte på skolan i hopp om att finna en ny praoplats!

Oj vad lång texten blev! Men kände att jag var tvungen att få det ur mig. Hehe
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: sanna olofsson

ska ha möte med ''hon'' och jan imorgon, blir nog bra!

2010-10-26 @ 16:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0