IM NOT YOUR BABE


Glömde berätta att jag och Mamma körde förbi gamla huset i sireköpinge när vi varit ute i skogen en sväng i lördags! Helt sick hur mycket jag upplevt där, blev lite tårögd när vi stannade vid det söta lilla vita huset med röda knutar. Kommer ihåg när vi var på en minnescermoni för någon månad sen så stod hyresägaren där, och slängde ut sig nåt som "ja, glasmästaren har ju inte så mycket att göra nuförtiden" hehe, kan säga att jag och Joshua skrattade länge åt det med tanke på hur mycket skit vi hittade på där! Anyway, i'm off to bed.


you're a jerk

Kommentarer
Postat av: S.

Åh! badandet i poolen mitt i natten! och att palla jordgubbar! saknar det och dig.

2010-10-05 @ 22:03:37
Postat av: Anonym

Åh! badandet i poolen mitt i natten! och att palla jordgubbar! saknar det och dig.

2010-10-05 @ 22:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0