If you're for real and not pretend, then I guess you can hang with me


Hola! Sitter och chillar stenhårt i min fotölj, har läst ut "Emmy Morens dubbla liv" vilket visade sig vara en besvikelse i slutet! Hehe, trodde inte boken skulle sluta så helt enkelt. Ska iallafall påbörja en ny bok nu, "den onsynlige" skriven av Mats Wahl!

Fredag i morgon!!! Sen har jag ett härligt lov framför mig, gottit. Anyway, fredagsplanerna gick upp i rök? Jag som hade ett litet dilemma först, och nu har jag inget val alls?! How funny! Haha, Lovisa kommer iallafall hit efter skolan. Lovely!!

Hoppas ni haft en fiiin dag! Pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: amanda :)<3

sweet like sugar :D

2010-10-28 @ 22:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0