Arg alice

Hej på er! Har suttit på skolan i cirka 3,5 h. Pratat med olika lärare, rektorn har varit inblandad, studie-yrkes vägledaren likaså. Men att det hela slutade med att jag satt i tårar när jag ringde och förklarade läget för mamma var väl inget jag direkt hade planerat när vi fick denna praktikplatsen. Men jag vägrar samarbeta med människor som inte visar någon som alls respekt, hell no! 
jag har sagt vad jag tänker göra och inte göra, så vet inte riktigt vad som händer nu. Arg, ledsen och upprörd kan jag väl beskriva känslan som? Lite gossip girl nu, lite lovisa sen och fotbollsträning ska nog göra det hela MYCKET bättre! Vi hörs när vi hörs- arg tjej, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0