Onsdagkväll


bild sen förra året, jag och louise ♥

Kan inte minnas sist jag åt pizza, iallafall ifrån en pizzeria. Nog helt grymt längesen, hade nog glömt bort hur jäkla gott det var också! Iallafall så var det bara jag och min låtsatspappa hemma idag så vi passa på att beställa hem pizza, med hemkörning och allt (lata som vi båda är) Nu väntar jag på att ett urdåligt tv-program vid namn bonde söker fru ska sluta så vi kan spela pingis! Också en sak som var längesen. Anyway, gotta run. Vi hörs när vi hörs! Over and out!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hello Alice :)

Great blog.

Greeting from Poland <3

Lots of Love <3

2010-11-10 @ 21:15:00
URL: http://aleksandras.blox.pl
Postat av: Anonym

miss u<3

2010-11-10 @ 22:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0