har nästan städat klart...

Helt ärligt så har jag inte lyft ett finger sen det senaste inlägget.. Men ska faktiskt göra ett ryck nu, sen ska jag cykla ner och köpa marabou vinter vit choklad!!! Det är så jäkla gott, sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på o.c! Vi hörs sen :]

Kollade igenom gamla texter och saker jag skrivit på datorn och hittade det här


10 saker ni inte visste!!!

1.       Jag har världens ormfobi, kollar alltid under sängen innan jag somnar, och har alltid täcke på fötterna.

2.       Jag verkligen älskar disney och gamla filmer ÄLSKAR!!

3.       Är världens gottegris, och kan i stort sätt trycka i mig hur mycket som helst.

4.       Jag fick en systemkamera för 3 månader sen och fattar fortfarande ingenting L

5.       Jag älskar förberedelserna innan jul, men hatar själva julafton.

6.       Shoppa är verkligen det bästa som finns.

7.       ÄLSKAR ATT BLI ÖVERRASKAD!!

8.       Suger på matte i skolan, verkligen SUGER.

9.       Jag spelar fotboll

10.    Jag älskar att blogga.

Ja, vissa stämmer ju inte riktigt. Tex ettan, jag har faktiskt slutat göra det helt. Även fast jag fortfarande har ormfobi, (usch) så har jag slutat med det. Och fyran, ja det var ju mer än ett år sen jag fick min systemkamera, men fattar nog fortfarande lika lite.. Det andra stämmer väl ändå rättsåbra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0