från en sak till en annan


En random bild taken by me, och även en bild sen helsingborgs festivalen när jag fick se timbuktu. Löve på han. Tänkte iallafall säga att jag saknar sommaren, saknar mina extremt bruna ben, mitt ljusa hår, saknar alla mina och Lovisa "vart ska vi åka" resor, saknar värmen, saknar festerna. Klarar inte riktigt av denna kyla, fast lite mysigt med jul ska det nog bli förstås.

Det blev en lång runda på centan, lång och ändå fick jag inte en enda sak med mig hem. Har bara "måste spara pengar" i mitt huvud. Och det är ju sant förstås, men nu kryper jag ner under täcket med en kopp te och pluggar sakprosan som vi har prov på imorgon. Fint ska det vara sådär att vi inviger veckan men lite plugg! Lär bli en inspiration lös vecka detta med. Ni är grymma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0