I guess your not lonely anymore


Godmorgon! Gårdagen blev inte direkt som väntat. Men åkte ju in till helsingborg som planerat för lite shopping med Saga, sedan hamnade vi på Ebbas med en stor hamburgare. Sedan åkte vi och såg den, den underbara efterlängtade filmen sex and the city två. Och tro mig jag hade skyhöga förväntningar och filmen levde upp till dom om inte mer. Grymt bra! Allting var så jäkla perfekt.

Sedan mötte jag upp Lovisa och vi stack till Kågeröd för att festa! Blev en rätt lyckad fest, förutom att det blev slagsmål. Men vi hade roligt ändå.

Nu har jag och lovisa precis käkat frulle. Och jag tänkte sova i några timmar, för att sedan åka in till Malmö för lite skolavslutnings shopping med Lovan! Ha en fin dag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0