MASSVIS MED BILDER SEN MATCHEN


Foton, det gillar vi. Häljarps if, kärlek mhm ♥

Matchen gick ju bra. Även fast jag har en del starka åsikter om den har jag redan sen innan bestämt mig för att inte dela dom här, haha. Den slutade 1-1 mot Glumslöv, vilken jäkla tur dom hade. Men tycker vi spelade fantastiskt bra, love you guys.

Nu har jag precis krängt i mig två mackor och lite ost och kex. Tänkte gå upp och slänga mig i sängen en timme, för jag har så fruktansvärt ont i huvudet. Full rulle hela helgen ju! Men jag kan ju inte klaga, vi hörs snart. Puss


Kommentarer
Postat av: emma.

hahha, pallar dock inte den första bilden på mig.. ;o

sjukt bra spelat idag hjärtat, och ja vilken jävla tur dom hade..

vi tar dom nästa gång. ;) <33

2010-05-16 @ 23:11:12
URL: http://emmaulrika.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0