cause you're creeping through my vains, and my heart goes faster

©Alice Opebiyi
När du går förbi varje kväll, du pratar så fint och ser så vacker ut så blir jag lite hektisk inombords och jag är så förälskad i dig, och om du bara visste alla saker som flyger igenom mina tankar. Men det är bara vacker fantasi älskling. När jag sluter mina ögon kommer du och tar mig så djupt i mina dagliga fantasier, men det är bara vacker fantasi.  Bilder av förtjusning kryper inuti mig sakta, samtidigt som du går fram till mig. Mitt hjärta slår snabbare, och du tar sakta men säkert över, igen och igen och igen.  Jag är i himlen, med min pojkvän. Min underbara pojkvän, men det finns ingen början och inget slut. det känns som om jag drömmer, men jag sover inte.
Behaglig fantasi, det är bara behaglig fantasi älskling.

Kan ju berätta att det är en blandning av mina egna tankar och en av Mariah Careys bästa låtar. Pay no mind. Och att jag lägger ner tid och energi på att skriva en text händer inte speciellt ofta, utan när jag skriver mina känslor skriver jag mest ner det utan att tänka! Så njut


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra skrivit!!

2010-05-23 @ 23:16:06
Postat av: casper

fint

2010-05-24 @ 18:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0