BILDER SEN CUP DENMARK 2009


Hahah, till alla brudarna minns ni denna snubben? Som sprang över HELA planen och blåste oss i öronen! Haha och inte på tal om hans brallor som satt ända upp vid öronen, ohnä! Och hans ööööööver lååånga ben! Haha, jag garvar fortfarande åt han. Undrar om vi ser han där i år igen? För den 25 Juli ska vi på det igen, och vi kommer hem alldeles lagom till helsinborgsfestivalen den 29:nde TAGGA!

Btw! Gick nyss in på helsingborgsfestivalens hemsida, och den 31 juli uppträder självaste TIMBUKTU!!! Jag blev överglad eftersom han är en av alla mina favoritartister. Åh nu sprudlar det glädje, kom just på att jag har en hel del roliga saker framför mig denna sommaren! Bl.a. min födelsedag den 20:nde

Nu blir det middag med familjen, peace out!

Kommentarer
Postat av: pommes

HAHAHAHHA klockrent när han la sig på marken helt jävla SPIK-RAKT i halvlek & bara låg där.... hahahaha vilken glidare! ;)

2010-05-17 @ 20:56:59
URL: http://louisefritz.devote.se
Postat av: Olivia

Haha, måste bara säga att jag är med på den första bilden! höhö

2010-05-20 @ 23:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0