You can't leave me if i'm already gone


Everchanging- Rise against

Första dagen på påsklovet!
Min natt spenderades hos Lovisa, och idag har vi bara degat dock är det inte speciellt ovanligt. Blev en lång natt för mig, kunde inte somna men tillsist gick det. Vaknade tidigt av att Lovisa väckte mig, eftersom jag låg och skakade och skrek. Drömde om min största fobi, ormar. Fyfasiken vilken läskig dröm, var helt kallsvettig när jag vaknade! Kändes tryggt att somna om bredvid henne iallafall, my soulsister <3

Idag, ska jag på återföreningsträff med tjejerna ifrån min gamla klass det ska faktiskt bli supertrevligt eftersom jag saknar dom riktigt mycket! Nu ska jag ta mig emot stationen och bege mig hem, men vi hörs snart igen!
Love på er Ever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0