you are trying the best to get to my heart


Ja, ni ser ju hur underbart trött jag är! Jag har verkligen varit seg hela dagen, och inte lyft ett finger. Jag var så jävla trött att jag inte ens orkade gå ner och hämta ett glas vatten och ett par huvudvärkstabletter, men tillsist gav jag mig an och gick till och med ner och stekte hamburgare. Veronika kom hit runt 3 och lämnade en bok som jag behövde, vi pratade även lite och det känns skönt att min vän är tillbaka på plats! Har saknat våra stunder, riktigt mycket ♥

Sen har jag snackat med Loviz i telefon, och även gjort upp några planer med Elin! Men vi får se hur det går, nu ska jag fortsätta plugga! Ber även om ursäkt för den usla uppdateringen, men har gjort så gott jag kunnat med tanke på att jag är sjuk! Love på er.

btw, din gata rocks

Kommentarer
Postat av: emma

Man blir helt beroende av din blogg ;)

2010-03-08 @ 23:00:36
URL: http://emmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0