MY FIRST LOVE BROKE MY HEART FOR THE FIRST TIME



 En väska jag köpte, på min lilla shoppingrunda! 2 hundralappar sen är den din! Och nu är den lyckligtvis min, den är perfekt! Storleken, detaljerna, ni ser ju att jag fastnat för axelbandet. Helt jäkla underbar, och den kommer bäras väl nu på våren och senare till sommaren!

update: förlåt, glömde skriva var väskan kom ifrån! Och tack Sofie, för att du påminde mig. Men den kommer ifrån indiskan, men det var bara ett fåtal kvar på Nova Lund så skynda!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var kommer väskan ifrån då? :)

2010-03-25 @ 21:05:32
Postat av: sofie

super fin :D

2010-03-25 @ 21:05:45
Postat av: sofie

jag som kommentera första också (a)

glömt skriva namn bara :)

2010-03-25 @ 21:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0