OCH JAG KUNDE GJORT VADSOMHELST FÖR ATT HÖRA DEN TANKEN


Godmorgon snyggingar! Tycker det har varit lite dålig feedback på sistonde fast det kanske beror på att jag inte bloggar speciellt mycket längre. Men vissa saker går faktiskt före, men nu är jag tillbaks igen. Gårdagen blev mer eller mindre MISSLYCKAD! Total katastrof, och vid tio var festen "över" så istället gick dem flesta ut och käkade pizza och bara chilla! Var ute till kvart över tolv med Hampus och frös som en galning, hade bara min vårjacka på mig. Sen stack jag hem, och somnade sjukt gott i min underbara säng. Hoppas ni hade en trevlig Lördag! :))

Nu: Frukost framför tv:n, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, pinsam "fest"

2010-03-28 @ 12:37:29
Postat av: alice

Kan ju säga att det inte blev som planerat! Hehe

2010-03-28 @ 13:03:19
URL: http://aliceiopebiyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0