MORNING

 God morgon underbara läsare, här ligger jag i min säng och myser! Gårdagen blev väl rätt lyckad, blev trevligt med fest och massa vänner.  Ska försöka ragga upp några bilder ifrån festen som jag mer än gärna delar med mig till er. Härlig fredag anyway, och idag hade jag egentligen konfaläger men trött som jag var imorse orkade jag endast snozza alarmet som gick igång var tredje minut på en timme. Vi får se vad jag hittar på idag, men Lovisa ringde mig innan idag och frågade ifall jag ville komma hem till hennes place och mysa! Så det lutar åt det, men nu ropar min mage på mat, sen tänkte jag kolla på ”the Hangover” med min bror. Tyckte den filmen passa perfekt till idag! Hehe, have a kickass Saturday. Love Aliz


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA, söta shorts :D

2010-03-13 @ 13:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0