LÖRDAGLÖRDAGLÖRDAG


Bild sen 2008, dagen innan nyår!

Hej hoppla, underbaringar! Ännu än solig vår-vinter dag. Försökte blogga för er igårkväll, men det gick åt skogen eftersom blogg.se klabbade! Anyway, jag och Lovisa stack ut och köpte godis och sen tog vi bussen (som vi dock höll på att missa) hem till henne, där vi kollade på Glee och pratade även med vår vän Morten i ungefär en och en halv timme "dyyyyyr telefon räkning loviz" Imorse skulle vi fotograferas till en tidning med laget, så jag tog tiobussen hem ifrån lovisa, sen hann jag knappt komma hem innan jag skulle iväg igen! Finally home now, och min mage kurrar efter mat! Vi hörs senare, ha en kickass förmiddag!

Kommentarer
Postat av: Signe :)

gud vad söt du är :) vill också vara brun!

2010-03-06 @ 12:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0