Im still the same, only better!


I really love you bf, hope nothing ever tears me apart from you <3

Ligger här i min säng och käkar chips, andra påsen för denna helgen och mitt beroende måste verkligen ta slut annars kommer jag snart bli Sveriges fetaste människa!! Anyway, ska bli klar med mig roman nu, sen skriva bokredovisning! Kommer sitta och plugga långt in på natten, men har egentligen ingen annan än mig själv att skylla. Gotta go, hoppas ni haft en underbar helg själv har jag umgåtts med trevligt sällskap och haft det jävligt mysigt! Men nu- pluggpluggplugg!   Catch you later

Kommentarer
Postat av: loviz

JAG ÄLSKAR DIG BÄSTASTE ALIZ

2010-03-08 @ 15:21:38
URL: http://annamalinlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0