I gave you my all, now baby be mine


Dagens enkla men bekvämma: Halsduk, only  stickad kofta, jc  armband, england  halsband, jc har även på mig ett par gråa leggings som dock inte kom med på bild.
Haha, har lyckats se sur ut på alla bilder som mamsen tog på mig! Men var smått irriterad imorse. Skolan har varit rätt rolig idag, jag mår bra och skönt att det är helg snart. Extra skönt att vi var lediga igår, för onsdag är nog en av dom drygaste dagarna. Känns som om ingenting händer, absolut ingenting! En av mina konfa lärare ringde för en stund sen och på påskafton ska jag döpas, hehe. Annars får jag inte lov att konfirmera mig, lite kul när man är runt 14 faktiskt! Men nu ska jag faktiskt ta och vila lite, mitt huvud sprängs snart.
Pussar

Kommentarer
Postat av: VH

du är söt min vän :) Jag saknar dig

2010-03-20 @ 12:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0