Hemma ifrån praon och en...

Nu så! Nu är jag äntligen hemma, som ni förstår gick jag och mamma in och ut i varenda liten affär i Lund efter min praktik, jättemysigt och jag är superglad eftersom vädret är så jäkla härligt! Det våras för vår nu alltså :) Gud vad skönt, hade till och med på jeans jackan idag! Riktigt härligt. Praktiken var också väldig väldig rolig idag, much work dock! Men det är bara skönt, och gillar när det är mycket och göra! Fast diska är aldrig kul, men det är ju sånt man får ta :)


Vit tisha- gianini grå hood- carlings  halsduk-only  jeansjacka & väska- h&m  jeansleggings- vila  skor-converse

Blev trots allt lite shopping idag, det kommer upp i bloggen om två röda! I'll be back soon ;)

Kommentarer
Postat av: alicia

mysig blogg du har :)

2010-03-25 @ 21:36:52
Postat av: erica

jättehärligt väder idag!!:) man lir ju mega glad:D:D

2010-03-25 @ 23:06:16
URL: http://ericasofienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0