Godmorgon!


Lite små ful bild på mig! Men det får duga, några av mina vänner var på besök i min håla igårkväll, käkade bla pizza sen gick vi ut ett tag. Dom stack runt tio, sen läste jag lite i min bok som jag drastiskt försöker bli klar med. Bokredovisningen är inte ens påbörjad och den ska vara inlämnad imorgon "senast" gud vad mycket plugg det blir.

Imorse vaknade jag halv nio (fråga inte varför) Men då började jag, "givetvis" läsa i min bok vilket jag gör nu också. Taggar till match snart!!! Vi hörs sen, later

{inlägget skulle publiceras 10.00 vilket de gjorde, men på ett konstigt vis så jag började om} KISSES

Kommentarer
Postat av: nathalie

du stavas S O E T :]]

2010-03-07 @ 18:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0