For once you are getting what you deserve


Mysig hoodtröja-h&m
Jeansleggings- Vila
Ring- Glitter
Armband- Girls for pearls
Nagelacket- MAC

Jag tycks ha tappat "inspiration" som jag en gång haft, även då det kommer dagar då jag känner att jag inte behöver tillfredställa mitt behov av att klä mig inom "fashionistan" så känner jag att inspiration har flugit bort. En stilikon för många tycks jag dock har varit i flera år! Det gillar jag, och självförtroendet är fortfarande kvar. Min inspiration ska dock återfinnas när vet jag inte! Än blir ni inte av med mig :-)

/alice

Kommentarer
Postat av: olivia

sv; jaså, tycker du? :) själv är jag bara hyffsat nöjd :)

2010-03-02 @ 19:20:43
URL: http://eoew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0