SWEET HOME!



Det är sånt här som gör att jag vill fortsätta blogga ännu mer! Visst jag prioterar ju självklart bort bloggen ibland, och vissa dagar mer eller mindre. Men jag har ju även ett liv utanför bloggen! Och jag gör verkligen mitt bästa för att ni ska bli nöjda, men det är svårt att tillfredställa alla! Men tack Linda det värmer, kram på dig.

Kom hem för ett tag sen, var ju somsagt i helsingborg där det även idag blev en mcflurry.  Runt sju mötte jag upp Lovisa i tågarp och vi var med de oerhört efterlängtade grabbsen! Lirade fotboll sen kom även hampus s, thimo och stolle. Vid tio-tiden stack vi hem till Simon där dom skulle bada, jag hade dock bestämt mig för att inte bada även om det lät lockande med 28 grader varmt i vattnet. Sedan blev jag ju såklart i puttad med alla kläderna på, men jag hade rätt trevligt ändå. Dock slutade kvällen med Simons kalsonger Hampus varma tröja och ett par joggingbyxor, jag klagar inte! Nu ska jag sova, och taaaaaaaaaaaagga inför imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0