När någon får ditt hjärta att le


Det känns som om det var igår vi blev vänner på riktigt, då när vi satt på min säng för första gången och vi skrattade och kollade på tv tillsammans.  Det känns verkligen som om det det var vinter igår och vi åt lays och verkligen storknarkade paradise hotel dag ut och dag in. Men det är det fantamigicke, jag kan knappt förstå det själv att vi är såhär bra vänner & att nåt kunde växa och bli så stort på så kort tid. Jag är så jäkla glad, kan nästa bli tårögd när jag tänker på det.  Vissa vet verkligen inte vad dom gått miste om!

anna malin lovisa wifvesson Tvivla aldrig någonsin på hur bra du är.- min själsfrände, bästa vän. 


don't care if your hairs to long
i dont care if your clothes are all wrong
i can be your best friend forever


Kommentarer
Postat av: lovisa

känns som jag hållt inne tårar för länge men du trycker på varje knapp som har med känslor att göra. bara några rader ytterst fina ord och din närvaro så får du mig att må så mycket bättre än vad jag gjort innan. det är vi så länge du vill, min bästa vän! soul sister

2010-06-24 @ 01:12:32
URL: http://annamalinlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0