Sherlock Holmes

 Som sagt så begav jag, Joshua och Andy oss till Malmö! [och som vanligt tog jag för lite kläder på mig] Vi gick direkt till Monki och Weekday, men hittade inget som inte kunde hänga kvar tills någon annan dag. Sen gick vi vidare till donken, och där satt vi ett bra tag innan vi vandrade vidare till bion och såg Sherlock Holmes en underbar film!!!!!  Grymt cool iallafall hoppas ni har haft en bra kväll! Ska äta lite mackor nu, sen ska jag gå och lägga mig faktiskt! Har glömt att berätta att jag faktiskt börjar skolan imorgon, tragiskt men sant.
I'm Out!





Kommentarer
Postat av: Anonym

är lovisa wifvesson din nya BFF nu eller? :P

2010-01-07 @ 22:35:35
Postat av: erica

åh den måste jag också se :D

2010-01-07 @ 23:26:35
URL: http://ericasofienilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

riktigt fin outfit :)

2010-01-08 @ 00:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0