part one


Jag minns inte speciellt mycket ifrån denna månaden, bara att det blev en tråkig nyårsafton och att jag umgicks en hel del med Sigrid, min barndoms vän.. Jag minns också att jag lämnade svalöv för gott och sa "hello" till ett nytt lag som välkommnade mig varmt och hjärtligt!

Jag umgicks en hel del med min barndomsvän Sigge, och vi åkte även till vallåsen och åkte skidor med min familj!

 jag och sigrid!


Efter många fina år med Svalövs Bk lämnade jag det bakom mig, mest för att jag ville utvecklas och kände att jag inte gjorde det med tanke på att jag spelade med 95/96/97 istället började jag i häljarps if! Och tackade för alla fina år med SBK!

Det blev en bra start på mitt fotbollsår! Och trivdes hur bra som helst i mitt nya lag.


Jag minns riktigt mycket umgänge med Victoria och även en del utav hennes vänner ifrån helsingborg, jag minns även en helkul dag/natt med Sigge och Anna som jag lärde känns under några timmar!


Skolan flöt på och jag umgicks en hel del med min bästa vän victoria vi stod nog varandra som närmast vid denna tidpunkten på året och det blev galet mycket skräckfilmer och onyttigheter och jag fick även träffa hennes vänner i helsingborg!

Tror jag var på min första fest någon gång här också, annars rullade skolan och fotbollen på.
 
Jag började umgås med Veronika igen och även Michelle Molin Jag och Veronika blev riktigt goda vänner

Återuppfick kontakten med min granne Veronika och vi började umgås nästintill varenda dag, var inte riktigt sams alltid men löste det alltid igen! Det blev många skratt och mycket skit denna månaden...
Minns att jag var kär i en av mina brors vänner också, hahah skrattretande nu när jag blickar tillbaks! Blev erbjuden att spela DM med damerna någon gång här också.

Jag och michelle hängde rätt mycket, och var ganska mycket med hennes Kille Asse, var även på en fest!

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vi var väl inte med asse men saknar dig ! (L)

2010-01-26 @ 20:39:47
URL: http://michellemolin.blogg.se/
Postat av: ida johansson sundqvist

puss :*

2010-01-26 @ 23:39:50
URL: http://idajohanssonsundqvist.blogg.se/
Postat av: Ebba

Vad härligt du haft det ;)

Härliga bilder!

2010-01-27 @ 16:57:52
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: Victoria Håkansson

Älsklinga älskling!

2009 har varit ett helt sjukt år, har både varit bra och dåligt och du förstår klart varför:(

Men jag älskar dig iaf och ibland man måste mista något för att verkligen förstå hur mycket det betyder! och du betyder<3

2010-01-28 @ 17:26:14
Postat av: alice

Du har rätt, och jag tänkte på det 2009 var både bra och dåligt, men somsagt vi klarade det tillsammans och det är väl huvudsaken(?) Jag kommer alltid älska dig bästa vän <3

2010-01-28 @ 18:17:57
URL: http://aliceiopebiyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0