part four



Det började bli kallt, och konfan började! Jag umgicks väldigt mycket med michelle och Emmely i kågeröd och där var en hel del drama och dricka inblandat. Elin fyllde år, så jag och Julia överraskade henne med mat och idol! Minns att det var en hel del jobbiga LTU-träningar denna månaden.... Var på fest med Tova, och min jacka blev snodd :(:( Fastvi träffade roliga människor den dagen! Det började gå bra för min blogg, och statistiken började gå ifrån två siffrigt till tre siffrigt, wiho.  Innan lovet åkte vår superfailade klass till skogen, haha och jag och tova klädde upp oss rätt sött :)  Jag var med en viss Danijela ett par dagar på nåt lov, och träffade även en efterlängtad victoria som var hemma över lovet! När det var halloween, klädde jag och tova ut oss och stack på fest!


Firade Elins födelsedag, i efterskott..


Haha, riktigt seriösa :)


 Tja Super snygga nördglasögon som jag hittade hemma hos kvist, som jag dock inte fick ta med mig hem :( Men mindes att jag tjatade som fasen, haha!


Kylan kom! Jag och Elin hittade på allt möjligt ihop. Haha, kommer ihåg att Elias och Elias kom mitt i natten och sov hos mig! :) Spelade första inomhus cupen med Häljarp, och vann :D Sen fortsatte tråkiga vardagen igen.. *positiva alice*

Här hade vi precis vunnit :D


Jag och Elin någon kväll!

Fotades med laget...

Haha, Elias och Elias, och tova som gömmer sig någonstans!


Året började gå emot sitt slut, äntligen fick jag chansen att börja om igen!  Hade ett underbart år faktiskt, :)


Blev mycket umgänge med laget, var sjuk en hel del under december! Sedan firade jag julafton med familjen här hemma, en helt okej nyårsafton utan föräldrar blev det också!

Vill bara tacka mina underbara vänner och familj, och hoppas ni gör mitt nya år lika fantastiskt om inte bättre än det förra..
The end of 2009!

Kommentarer
Postat av: olivia

håller helt med dig! :)<3

2010-01-27 @ 18:35:10
URL: http://eoew.blogg.se/
Postat av: Ebba

Jo jag mår bra, hur mår du?

2010-01-27 @ 18:43:02
URL: http://ebbagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0