Nyduschad

 Jo, nu är det såhär att jag försökte mobil blogga för ett tag sen, men det blev total superfail.. Sen när jag skulle försöka för sådär sjätte gången insåg jag att mina pengar tagit slut, whatever ett totalt i-landsproblem.

Proppade i mig massor av lunch eftersom det var min favoriträtt, nämligen tacos. Så hade verkligen inga planer på att käka mer... Tills jag såg att husmor hade gjort vofflor, haha! Supergott :) Men nu ska jag läsa min deckare och sedan sova, vi hörs imorgon mina fina läsare

♥                                               
                                           
                                                         Bild: Jag för ett tag sen när jag var nyduschad, =) lovely!


Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt å vara....... hm? ny duschad =D

2010-01-27 @ 22:15:58
Postat av: adrian

hihi :) pusssss

2010-01-27 @ 23:38:20
Postat av: erica

fin ny design:D

2010-01-28 @ 11:52:30
URL: http://ericasofienilsson.blogg.se/
Postat av: erica

fin ny design:D

2010-01-28 @ 11:53:27
URL: http://ericasofienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0