Kass uppdatering...



T-shirt the doors men är köpt på carlings- mina saknade jeansleggings ifrån pieces köpta på vero moda halsduken är ifrån only och även köpt på vero moda. Smyckena är ifrån sisters och miss dee, klocka ur & penn.

Hej på er, ni kan tro att jag är sjuk! Ligger här hemma och snorar och mina ögon rinner konstant, huvudvärk och feber har jag också. Nej nu ska jag inte klaga, men mår skit. Blir ingen träning för min del imorgon heller, och helt ärligt var jag rätt pepp på att träna denna veckan ,fast det är väl lätt att säga nu. Joshua och morsan åkte iväg och shoppa utan mig. Taskigt men har faktiskt passat på att beställa en sak ifrån internetet istället =) vad får ni veta sen! Halla at you later.




Kommentarer
Postat av: Anonym

MmMmM, man vill bara äta upp dig!! =D

chokladkaka :*

2010-01-25 @ 20:05:56
Postat av: Hemlig beudrare

Grr, du ser ut som en liten NALLEBJÖRN:D älskar din näsa och dina öron, hehe puss sweetie<3

2010-01-25 @ 20:47:53
Postat av: alice

svar till hemlig beundrare: Älskar dig bästa vän <3<3 och tycker du kan komma hem snart :)(L)

2010-01-25 @ 21:04:33
URL: http://aliceiopebiyi.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygging ;D

2010-01-25 @ 21:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0