I'm not going to write you a love song


bild sen jag-vet-inte-när! Ph In Rottingdean Brighton England- Jag och Joshua

Hej! Sorterade exakt alla mina bilder igår, och jag vet inte hur många där var! Det tog sin lilla tid, men efter alla bilder jag kollat in så var den här den absolut bästa. Bodde ju i England ett tag när jag var mindre, sådär runt 3 års åldern! Minns inte speciellt mycket, men jag minns stranden, lukten, havet, stenarna, bageriet [donutsen, mina och Joshuas favoriter, sen skulle där vara vit glasyr på] jag minns alla gångerna vi åt fish 'n chips vid piren! Där fanns både gott och ont. Men ett härligt land är det, runt drygt 3 år sen jag var där sist, och kan även passa på att berätta att min far bor där! Funderar på att åka över där snart och hälsa på tjocka släkten, skulle inte suttit helt fel över påsken. Nej nu ska jag inte sitta och fantisera iväg, sängen kallar!

Vi hörs imorgon, love

Kommentarer
Postat av: Anonym

så söta så :)<3

2010-01-22 @ 14:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0