Godmorgon på alla er därute =)



Nu har jag äntligen vaknat till liv! Igår somnade i Joshuas säng och vaknade i min egen, så (logiskt) har jag antagligen gått upp och lagt mig i min egen säng, vet dock inte när och hur, haha! Dagens planer är väl egentligen att åka in till stan och träffa Elin, men vet dock inte vad min kropp tycker om det. Konstigt nog har jag hunnit bli "frisk" under ett dygn, inte så konstigt mina vänner blev chockade när dom såg mig.. Haha, är man kämpe så är man! Ville bara tacka för en underbar fredag, och jag hoppas alla läsare även hade det, ♥

Mina planer för idag, bara rann iväg och det ser jag att tiden också gjort. Skulle egentligen ta en fika på stan med en vän, men som sagt tiden har bara runnit iväg. Men får se vart denna dagen tar vägen, vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

you now where to find me, <3

2010-01-30 @ 14:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0