BEAT THE SPEAKERS UP



Tröja jc [new] ful/snygga leggings gina tricot som jag återigen inte kan bestämma mig ifall dom är fula eller snygga, "haha" halskedjor ifrån jc halsbandet med hjärtat har jag fått i present armbanden är ifrån Jc också nya!

Kan passa på att berätta att jag gick upp klockan 11 prick för att kunna blogga för er, men (olämpligt) börjar vårat internet här hemma att stirra, samma anledning till varför det inte blev någon uppdatering igår heller. Som tur kom en viss person som underhöll mig igårkväll med både dans och skratt! Jag och Lovisa hann även se två avsnitt paradise hotel innan hon begav sig hem! Jovisst det var det hela, känner att jag fick mycket sagt i detta inlägg, nu ropar kylskåpet haha. xx

Kommentarer
Postat av: listig rääääv!

GLÖM INTE BORT MIN KOMMENTAR!!!!

2010-01-06 @ 15:47:14
Postat av: sofia

älskar halsbandet! hur mycket kostar det? :)

2010-01-06 @ 16:24:20
URL: http://blondita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0