ANOTHER SOUL ON SOUL PRODUCTION YEAH, I STAY SOAKED IN FOREIGN COLOGNES


Jag har på mig en skjorta köpt på carlings,

Baslinne ifrån gina tricot

Färgade strumbyxor [gråa] vero moda
Halsdduk- lånad av L

Har haft en fantatisk dag! Vet inte hur lååånga lektioner vi hade idag, så lyckades jag ändå hålla mig pigg, och allmänt glad har jag också varit! På idrotten åkte vi skridsko, på vår lilla sjö här i svalöv! Jag lyckades trilla ett par gånger i början men sedan kom jag upp på fötter och det gick kanon. Sen avslutades kvällen lite tråkigt med konfa. Men ändå halvkul, eftersom det hela slutade med att vi slängde popcorn på varandra och fick städa hela lokalen. Kom hem för ett tag sen, och ligger just nu och kollar på simpsons..

Peace readers.

 


Kommentarer
Postat av: emelie :)

den skjortan är såååå snygg gumman :)

2010-01-13 @ 21:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0