your just like you use to be


Home sweet home! Och äntligen är det helg, och lov eller vårt sportlov börjar ju officielt på Måndag men ändå! Kan berätta lite kort om min skoldag, hade bl.a. bara lektioner till 12 sen schemabryt sweeet! Sen var det massa ovälkommna folk på vår skola. Och visst är det läskigt när man drömmer en dröm sedan händer det på riktigt (?) Det hände iallafall idag, och då började jag må jätteilla och så fort jag tänker på det får jag huvudvärk! Jättekonstigt.. Anyway, snart kommer victoria och hämtar mig så ska vi käka tacos och kolla skräckfilmer =) Uppdaterar väl därifrån! Men ni får ha en jättebra helg! Peace out

Kommentarer
Postat av: olivia

jag såg dig i ditt fönster nyss :D<3

2010-02-19 @ 17:42:53
URL: http://eoew.blogg.se/
Postat av: olivia

okej, det var ett tag sedan men ändå, du satt vid ditt fönster och tittade på något ;)

2010-02-19 @ 17:57:45
URL: http://eoew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0