wishing for summer


Tänk om det var sånna här solnedgångar vi fick se istället för snö snö snö! Då hade jag slutat klaga, men eftersom vi fick sluta skolan klockan tolv idag, klagar jag inte ändå. Riktigt skönt, skola i några få timmar sen stack jag och Lovis hem till mig hämta min OC box och stack till henne, här har vi bara ätit och slappat, haha jag har även sovit i någon timme. Ursäkta för den usla uppdateringen.. Inte alltid så lätt ;)

Imorgon ska jag ta spruta :( usch, tur att Lovisa ska med mig, riktig tur! Ni kommer aldrig gissa vad jag gjorde idag(?) Jag tappade min kära mobil i snön, usch! Har inte haft den på hela kvällen..

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sommar sommar sommar!

2010-02-04 @ 16:37:19
Postat av: erica

oc är bäst (L)(L) haha :D

2010-02-04 @ 16:45:38
URL: http://ericasofienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0