My new nook!!




Jag har spenderat hela förmiddagen till att flytta mina kläder till vår nya wiw garderob (walk in warderob) så skönt med lite mera space och skönt att jag slipper ha hälften av mina kläder inne på mitt rum!! Rotade igenom en liten skrubb på mitt rum och hittade mina sommarkläder, fick en flashback och började tänka på allt bra i somras!! Ska bli skönt att kunna använda jeansskjortsen snart, och jag får inte glömma min underbara jeansjacka!!!!

Vet ni vad?
Min kväll är iallafall räddad, Lovisa kommer hit någongång ikväll och då ska vi käka middag och mysa. Sen ska vi iväg på fest! Men nu ska jag ut och springa en runda, blev ju ingen match idag och känner att jag måste komma ut en stund! Vi hörs senare :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: MALIN

du kunde ju visat större bilder dock ;o eller på hela garderoben :) WIW, very clever ;)

2010-02-20 @ 17:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0