I'm not unhappy

Photos: Innan träningen, och fy för vilken bra träning det var faktiskt vår första utomhus träning för iår. Och i helgen bär det av till Älmhult med häljarps if ♥ Förresten, jag ser rätt fet ut på bilden men har typ sådär? En tre-fyra tröjor på mig :) haha!


Hej, :) Nu är jag en väldigt trött Alice, verklige duktig trött! Ska ner och ta en varm dusch, sen ska jag verkligen sova. Och jag ska sova så jäkla gott i min nybäddade säng (som lyckligtvis var bäddad när jag kom hem ifrån träning) Inte alla som har sådan tur ;) Duschen kallar! Men vi hörs imorgon. Big love på er som håller ut och läser min blogg även när jag uppdaterar som sämst, reeally big love ♥♥

Kommentarer
Postat av: mahir

cooooooling, som tränar när det är 3- :(

2010-02-04 @ 22:15:21
Postat av: :D

Hehe, snygging :) ser din mini pc i bakgrunden (a)

2010-02-04 @ 22:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0