if i ask you to stay would show me the way?


Morgon!  Efter cupen igår blev jag skjutsad till Lovisa där jag spenderade min natt =) På tal om cupen som gick oerhört bra, vi vann gruppspelet sen förlorade vi kvartfinalen med en riktig otur. Men brudar tack för inomhus säsongen, ni är riktigt bra ni ♥    

NU-
har jag och lovisa precis ätit frukost och snart blir jag hämtad sen ikväll ska jag träna med brudarna! Snart är sportlovet slut också,  s o r g l i g t!  Men ha en bra dag så hörs vi senare när jag är hemkommen!

Ciao


Kommentarer
Postat av: DianaNham

sv: haha tack, men jag förstår fortfarende inte.. :(

2010-02-25 @ 15:51:13
URL: http://tjocktbraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0