Förlåt ♥

Hej alla underbara läsare, ber så hemskt mycket om ursäkt för min usla uppdateringen! Igårkväll åkte jag och Lovisa till Morten i Perstorp, där det skulle vara lite folk och mys! Var lite drygt att komma dit, men det var dock värt det! När vi varit där i ungefär en och en halvtimme tror ni inte att strömmen går i HELA Perstorp då? Jo, tack! Det kan ni tro att den gjorde, så vi blev strömlösa och folk började såsa ihop. Vi blev godis sugna och stack ner till en statiol mack som naturligtvis och hade blivit av med strömmen, men där var folk och vi köpte godis och chips genom en lucka hahah ;D  När vi kom tillbaka var folket rätt såsiga och de flesta blev sugna på att dra.. Strömmen gick igång efter två och en halvtimme, då började folket komma igång igen och dansa och spela beerpong! Vid sex var folk fortfarande vakna, men jag själv somnade vid fyra halv fem.. Blev en riktigt trevlig kväll tillslut, och bilder kommer sen =)

Tänkte mest visa att jag lever och be om ursäkt återigen! Ni är bäst ♥


Kommentarer
Postat av: elisabeth

kvittar hur lite du uppdaterar, din blogg är verkligen så bäst :D

2010-02-28 @ 22:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0