changed plans

    
Hej hoppla! Gick ju ut och mötte Lovisa igårkväll och då var jag rätt trött, sen satt vi och snacka över en kopp tè och hade det allmänt mysigt! Sen helt plötsligt slog det om och vi båda fick jättemycket energi, det hela slutade med en trött Lovisa och en svettig Alice! Så jag gick ner och duschade och Lovi somnade, bra start på lovet dock.

Today
Idag blir inget som det skulle, vår match mot Glumslöv som jag var rätt taggad på att spela blev inställd pågrund av vädret lite tråkigt faktiskt.. Festen blev också inställd! Snacka om OSIS?!?! Så nu är jag planlös..

L8er

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHHA; FASeN VAD SNYggA ;D

2010-02-20 @ 13:00:39
Postat av: olivia

mm, that sucks :( jag är också planlös nu, typiskt.

2010-02-20 @ 13:52:51
URL: http://eoew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0