Cause I'm leaving on monday morning




Lite fler bilder sen Mortens get together! Tröjan på bilden är dock inte min, men frös galet när vi skulle gå ut så fick lånat en :)

Käkade nyss middag med mamsen, hamburgare! Satt fint, efter matchen har jag bara degat och tagit det lugnt, skolan börjar faktiskt imorgon och jag känner att jag inte sovit speciellt mycket de senaste dygnen! Just nu ligger jag och klurar på min och Lovisas film, trodde den skulle bli klar denna månaden men icke! Får se om det blir mitt i Mars istället, den blir klar när den blir klar! Haha. Känner att jag inte fått ut så mycket utav detta inlägget, så jag säger GODNATT sängen kallar!
Over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

hörde att ni hade strömavbrott ;) LYCKAT!

2010-02-28 @ 22:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0