bild sen december...


Bilden är ifrån december när jag och Tova var och hälsade på grabbarna i Tågarp, och badade jacuzzi och myste galet! I helgen ska jag och Lovisa träffa några utav tågarpskillarna, och käka gott och bara mysa *dagen innan alla ♥ dag, ska bli jättemysigt!

Nu har jag gjort en kopp tè, och sitter och räknar några mattetal eftersom jag har matteprov imorgon. Kan lova er att jag verkligen slitit mig ur min koncetration för att kunna blogga för eran skull! Men somsagt allt för er. Men ska försöka få lite sömn nu, big love.♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg du har :D

2010-02-10 @ 23:01:46
Postat av: Anonym

haha men då missar man filmen ju :P

2010-02-11 @ 13:27:43
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0