4de januari 2010



Vilken dag! Haha, började med att jag och Lovisa väcktes vid kvart i sex. Men jag somnade såklart snabbt om igen, sen stack vi till bussen vid sju och då gick inte bussen(?) Usch, så gick vi tillbaka till Lovisa men sååklart har inte hennes bror lagt ut nyckeln så vi stod ute och frös. Sen gick vi bort till Sara och käkade frukost och värmde oss, väldigt snällt faktiskt  =)

Nu sitter jag och käkar, och runt sju ska jag till häljarp och träna =) Skönt, har inte tränat på länge! Tog även min första gardasil spruta, så har varit öm och haft ont i huvudet hela dagen.. Usch, och tänk att jag ska göra det tre gånger till!  ♥

Kommentarer
Postat av: julia

varför ska man ta sån gardasil spruta ;$ ? <3

2010-02-04 @ 17:42:52
URL: http://dduvethonjulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

SNYGGAST =)

2010-02-04 @ 18:09:23
Postat av: jjulia

aha , jag skulle också tagit sån typ för flera

månader sen , men det har inte blivit av :p <3

2010-02-05 @ 15:19:37
URL: http://dduvethonjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0