11e februari



Morning fellas! Vaknade med en väldig huvudvärk, och halsen hade svullnat upp totalt! Så det blev ingen skola för mig today. Aptiten är på noll, så ätit har jag inte heller gjort. Men lite mer sömn hade inte varit dåligt, vaknade flera gånger inatt av att jag hostade som ett s*r! Så har inte sovit speciellt gott. Jag får hoppas på att det inte är halsfluss, för då kommer jag inte kunna träna på hur länge som helst. Var riktigt sugen på att se OC-säsong ett, men Lovisa har min box, så får väl ta och se 2an eller nåt. Ska nog upp till vårdcentralen imorgon och kolla min hals, försäkerthetsskull. Missar träningen idag, och matchen på Söndag gör jag också. Bara tanken på det gör mig riktigt förbannad... Men nu ska jag ta hand om mig själv och försöka bli frisk, vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så jävla snygg alice!

2010-02-11 @ 14:35:03
Postat av: Anonym

dina ben är så sjukt snygga! Önskar att jag var brun året om :/

2010-02-11 @ 14:36:53
Postat av: amanda

tack, jaha vad tråkigt krya på dig kraam =)

2010-02-11 @ 14:57:19
URL: http://hertismandis.blogg.se/
Postat av: emma

krya på dih hjärtat. <3

och du måsta vara med på söndag! :(:( <3

2010-02-11 @ 15:51:32
URL: http://emmaulrika.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0