svar på frågestunden del 2

vilka bloggar brukar du läsa? äääälskar din blogg, puss
Haha, hej igen tovis!! Hihi, tack snygging.
Men brukar kika in på kenzas, sen läser jag några av mina vänners bloggar och kikar in på lite random bloggar lite då och då :)

Vart har du rakparmenentat ditt hår? kan man göra det hos vanliga frisörer, det sliter så mycket att patta det alltid:) kram
Jag har rakpermenentat det hemma hos mig :) Dock var det en kompis kusin (utbildad frisör) som är nere ifrån Afrika som gjorde det! Super snällt, och ja man kan göra det hos vanliga frisörer fast har för mig det är rätt dyrt då!! Kram

dagen efter jag permanentat håret!

Vilken kamera har du? :)
Jag fotograferar med min nikon d5000, my löve

Vilken linje och skola vill du gå? :)
Jag smider planer för att söka in på polhem och tänkte gå samhäll där! Men man vet ju aldrig om jag ändrar mig i sista sekunden, hehe :)

är inte du vän med elin längre?
Jodå, jag är vän med min lilla shirley tös

hur känns det för dig, att varit bästa kompis med Elin sen att din bror blir tillsammans med henne? Var det väntat? Tycker du att det är jobbigt?
Det var väl inte direkt väntat, och nej jag tycker inte det är jobbigt. Bara mysigt att Elin är här oftare :)

vem ser du upp till mest?
Min mamma och min bror är mina förebilder och jag ser upp till dem, vissa dagar mer och andra mindre but still!

hittade en annons om att du ville ha en KK
fortfarande sugen?
har kanske en som nappat!
Haha, louise louise louise! Alltid sugen och du har mitt nummer, hör av dig sessiii!

Lite töntig fråga kanske :) men hur lång är du? För du ser rätt kort ut på dina bilder?
Blev rättså förvånad när jag fick denna frågan eftersom jag är runt 1,74 haha!

Har du på g med Mattias christensson?
Försöker helst hålla mitt privat liv privat, så tänker inte disskutera sånt på bloggen! :) kraaam

vrf sluta du spela för häljarp? och var spelar du nu?:)
Jag slutade spela för häljarp för att jag inte trivdes längre, saknar dock tjejerna och tränaren jättemycket just nu! Kan inte förneka att det var mitt livs bästa fotbollsår med dom! Men ja, jag trivdes helt enkelt inte längre. Just nu spelar jag för svalövs damer där jag säkerligen kommer trivas awesome!! :)

Saknar er brudaaaarna!

Har du någon special someone i ditt liv nu? ;D
Haha, ja det kan man väl säga :)

Snögging!
du har så fin färg på läpparna. vad använder du för läppglans eller typ lypsyl eller vad man nu använder? :*
Hehe, hej snygge-emmaaa! Använder bara idomin innan jag går och lägger mig, möjligtvis vanligt lypsyl om jag skulle vara extra torr :) annars inget annat!

Hur många har du haft sex med?
Somsagt vill inte disskutera sånt på bloggen! Hoppas ni har full förståelse för det :)

har du varit tsm med hampus?
Har aldrig varit tillsammans med någon som hetat Hampus, och om det är Sääski så nej. Vi två har aldrig varit mer än vänner! :)

Gör du konstiga saker ibland mannen?
Haha, ja det gör vi väl alla :)

vilken kille är snyggast i din klass?
eller okej säg två XD
Haha, Oskar J och Thimo är nog snyggast :)

Då var det slut på frågestunden! Hoppas verkligen ni är nöjda med alla svar :) Tack!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0