svar på frågestunden del 1

Här kommer svar på en del av era frågor. Andra delen kommer imorgon skulle jag tro!

vart har du köpt den stickade vita tröjan? :)

Svar: Den vita tröjan ovan, är ifrån märket Bondelid och är köpt på MQ.

Har du haft sex med hampus sääski?
Svar: Hade redan innan jag lagt upp att jag hade frågestund på bloggen bestämt mig för att inte svara på vem jag har haft sex med och inte haft sex med! Tycker det är alldeles för privat och intimt vare sig det stämmer eller inte. Kram på dig!

Är du oskuld? Svar: Nej det är jag inte.

känns det inte jobbigt att din bror är tillsammans med en av dina bästa vänner?
Svar: Nej det gör jag verkligen inte. På något sätt tycker jag nog att det är det naturligaste som finns, tycker det är fint att två människor funnit varandra på det "sättet" det två gjort. Så jag är oerhört glad för deras skull!

Vad är det bästa med din klass?
Svar: Det bästa med min klass är väl att vi har egentligen så grymt roligt ihop, utan att egentligen tänka så mycket på det så har vi det. Love you guys!


Vilket lag spelar du i nu, har inte riktigt hängt med?
Svar: Jag spelar i Svalövs Bk

Vem är din äldsta barndomsvän?
Svar: Tanja Hirvonen, våra mammor har varit bästa vänner sen de var unga. Tanja har alltid funnits i mitt liv!


Varför har du bråkat med alla äckliga fjortisar på din skola? :D ryktena sprider sig duvet.
Svar: Lite olika anledningar faktiskt, började väl med missförstånd sen slutade med att hela situationen spårade ur. Och en av tjejerna ifrån deras "gäng" hoppade på mig och en annan tjej i min klass!

 

du verkar vara en väldigt påhittig tjej, jag bara undrar var du finner din inspiration ifrån?
Svar: Jag vet faktiskt inte riktigt, tycker jag är en väldigt kreativ tjej och behöver väl inte finna speciellt mycket inspiration. Beror väl på vad det gäller dock! :)


How is your high ? :))
Answer: Didn't quite understand the question. But if you mean "hi" it's Hej in Swedish!

jag är en ganska ny läsare, men kan du inte berätta lite om dig själv?
Svar: Jag heter Alice Opebiyi är 15 år och går i nionde klass på Linåkerskolan som ligger i Svalöv, en liten "skit" håla enligt mig. Lever väl ett ganska "normalt liv" eller nej det gör jag förresten inte! Bor med min mamma och hennes sambo. Har en storebror som heter Joshua, en hund som heter vålle och bor i en röd villa med vita knutar. Spelar fotboll, älskar att blogga! Att festa med mina vänner är också något jag skattar högt. P-p-p-p-party grrrl! Tycker själv att jag är en väldigt rolig tjej, dock håller inte alla med om det. Haha! Och det tacka vi söta Louise Kamunen så gjorde en sida om mig på facebook? Hehe

 

 

 


vem tycker du är snyggast av dina kompisar? tova?
Svar: Haha, HEJ TOVA! klart du är snyggast?? Nej men alla mina vänner är fina och unika på sina egna speciella sätt! :)

 

Hoppas ni är nöjda med mina svar. Back to pluggandet nu! Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0