photobooth pictures


Me and Hannah

Efter en otroligt mysig dag är jag nu redo att bädda ner mig i sängen och kolla prisonbreak, men framförallt värma mina frusna fingrar. Kan berätta om min dag lite kort, började med tidig uppstigning då vi var sugna på lite shopping men när vi snabbt märkte hur folk började bete sig ifrån normala människor till djur i affärerna så bestämde vi oss snabbt för att åka därifrån, dock inte tomhänta. Sedan begav vi oss till Malmö för en fet brunch hos ett par vänner, några timmar senare begav vi oss till bion för att se änglagård 3, så jäkla rolig film faktiskt! Jag är helnöjd. Köss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fick du i julklapp?

Och hoppas du haft en bra jul! kram

2010-12-26 @ 19:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0